Departmental Objectives
မြန်မာစာဌာန၏ ရည်ရွယ်ချက်
မြန်မာစာကို ဆေးဝါးပညာ ပထမနှစ် ဘာသာရပ်အဖြစ် ဆေးဝါးတက္ကသိုလ် ကျောင်းသား ကျောင်းသူတို့အား သင်ပေးရခြင်း ရည်ရွယ်ချက်များမှာ အောက်ပါ အတိုင်းဖြစ်ပါသည်-
(က) အသိပညာ ဗဟုသုတ (Knowledge)
(၁) မြန်မာစာ အရေးအသားဆိုင်ရာ အခြေခံအချက်များကို သိရှိ နားလည် နိုင်စေရန်။
(၂) အခြေခံ မြန်မာလူမှုကျင့်ဝတ် သိက္ခာများကို သိရှိနားလည် သဘောပေါက်စေရန်။
(၃) စိတ်ကောင်း၊ စေတနာကောင်းနှင့် အပြုသဘောဆောင်သော စိတ်နေစိတ်ထားများ မွေးမြူတတ်စေရန်။
(ခ) ကျွမ်းကျင်မှု (Skill)
(၁) မြန်မာစာနှင့်စကားကို မှန်ကန်၊ ထိရောက်၊ သိပ်သည်း၊ ရှင်းလင်းစွာ ရေးသားပြောဆိုနိုင်ရန်။
(၂) ကျန်းမာရေး၊ ဆေးဝါးပညာရပ်ဆိုင်ရာ စာပေများ ရေးသားမှုတွင် အခြေခံရရှိစေရန်။
(၃) ဘာသာပြန် အတတ်ပညာတွင် အခြေခံ ရရှိစေရန်။
(ဂ) သဘောထား ခံယူချက် (Attitude)
(၁) ပြည်သူတို့က လေးစားထိုက်သော စိတ်ပိုင်းဆိုင်ရာ သဘောတရား တိုးတက်မှု ရရှိစေရန်။
Undergraduate Course
First year B.Pharm Course - One year
Method of Teaching
Didactic Lectures |
- |
52 hour |
Tutorial |
- |
16 hour |
Class Tests |
- |
12 hour |
TPPDP |
- |
10 hour |
Total |
- |
90 hour |
(* TPPDP = Total Personal and Professional Development Program)
Course Outline
Selected verses and Articles are taught in order to develop a better attitude towards mankind and to become reliable pharmacist.
The selected verses and articles are as follows.
မြန်မာစကားပြေ
အလုပ် |
- |
ပီမိုးနင်း |
သတိတရား |
- |
တောင်ဖီလာဆရာတော် |
ရွှေနန်းသုံးမြန်မာသမားတော်များ |
- |
ပါမောက္ခဦးချမ်းမြ |
ဒေါက်တာရှောလူ |
- |
မင်းယုဝေ |
စကားခြောက်ခွန်းလူ့၌ထွန်း |
- |
ကျီးသဲလေးထပ်ဆရာတော် |
မောင်ဘစီ |
- |
ဦးဖိုးကျား |
အနီးအဝေး |
- |
ဦးအောင်သင်း |
အမျိုးသားယဉ်ကျေးမှု |
- |
ပါမောက္ခဦးအေးမော် |
ဆန္ဒစွမ်းရည် |
- |
ရွှေဥဒေါင်း |
စိတ်ဓါတ်ရင့်ကျက်တည်ငြိမ်ခြင်း |
- |
ဒေါက်တာကျော်စိန် |
ကျောင်းသားများနှင့်အလုပ် |
- |
အမျိုးသားပညာဝန်ဦးဖိုးကျား |
ဝီရိယ |
- |
လယ်တီပဏ္ဍိတ ဦးမောင်ကြီး |
ပညာရှိတို့သဘော |
- |
ရှင်စန္ဒလင်္ကာ |
ဟောနည်းပြောနည်း |
- |
ကြီးပွားရေးဦးသိန်း |
အမေးငါးထွေအဖြေငါးရပ် |
- |
ရှင်မဟာသီလဝံသ |
ဂျိမ်း(စ်) ဆင်မဆင်နှင့်မေ့ဆေး |
- |
ဦးမြတ်စိုး |
စကားကြီးဆယ်မျိုး |
- |
စွယ်စုံကျမ်း အတွဲ(၃) |
သူရဲကောင်း လဂွမ်းအိမ် |
- |
ဝန်ကြီးဗညားဒလ |
ပညာ |
- |
ဦးဗဂျီငို |
ကျွန်ုပ်တို့တာဝန် |
- |
မင်းဆွေ |
အမျက်ငြိမ်းရန်၊ငါးနှစ်တန်၊ကျမ်းဂန်မုချလာ |
- |
ဦးခြိမ့် |
ဆေးရုံနှင့် ကျွန်တော် သို့မဟုတ် တတိယ အတွေး |
- |
ဇော်ဂျီ |
ပုဂံစျေး |
- |
ဇော်ဂျီ |
ဆေးဆရာ |
- |
မောင်ထင် |
စာဖတ်သူနှင့်စာပေ |
- |
တက်တိုး |
ကဗျာ
စိတ် |
- |
ပါမောက္ခဦးဧမောင် |
ဘဝကွေ့ဝယ် |
- |
ငွေတာရီ |
လမ်းညွှန်မေတ္တာဆုံးမစာ |
- |
ကျဉ်းကန်ရှင်ကြီး |
သြဝါဒထူးဆုံးမစာ |
- |
စိန္တကျော်သူ |
လယ်သမားနှင့်သမားတော် |
- |
မင်းသုဝဏ် |
သူ့မှာအလှ၊ အလှကိုယ့်မှာ |
- |
ညွန့်ဝေ |
သုတမဉ္ဇူဆုံးမစာ |
- |
စိန္တကျော်သူဦးသြ |
မြတ်ပညာ |
- |
စတုရင်္ဂဗလမတ်၊ နေမျိုးမင်းထင်ကျော်ခေါင်) |
ပြည်ထောင်စုနေ့အတွေး |
- |
ဇော်ဂျီ |
သူ့အပြုံး |
- |
ဇော်ဂျီ |
ရေစီးနှင့်ကျောက်ဆောင် |
- |
ညွန့်ဝေ (ကသာ) |
သရုပ်ပြနီတိဆရာ |
- |
ပါမောက္ခဦးဧမောင် |
တောင့်တစိတ် |
- |
ငွေတာရီ |
သာသည့်မြေသို့ |
- |
ငွေတာရီ |
သူတော်စင် |
- |
နေမျိုးမင်း၊ထင်ကျော်ခေါင် |
သားရွှေဥဆုံးမစာ |
- |
ဦးပညာ |
ဂီဟိဝိနယဆုံးမစာ |
- |
ဆရာတော်ဦးဗုဓ် |
လူမှုကျင့်ဝတ်ဆုံးမစာ |
- |
ရှင်မဟာရဌသာရ |
ဂမ္ဘီသာရ |
- |
ရှင်မဟာရဌသာရ |
ပန်းပန်လျက်ပဲ |
- |
ဇော်ဂျီ |
သူနာပြုဘုရား |
- |
မင်းသုဝဏ် |
သူ့မှာတမ်း |
- |
မင်းသုဝဏ် |
ရန်ကုန်ဆေးရုံသစ်ကြီး၌ |
- |
မင်းသုဝဏ် |
မညှိုးပန်းဧကန် |
- |
တက္ကသိုလ်မောင်သန့်စင် |
ဇီဝက |
- |
မင်းယုဝေ |
တို့ပြည်တို့ရွာ |
- |
မင်းယုဝေ |
ညောင်ပင်ကြီးနှယ် ကျင့်စဖွယ် |
- |
ကန်းတော်မင်းကျောင်းဆရာတော် |
လက်ဦးဆရာ |
- |
ရှင်မဟာရဌသာရ |
သူငယ်ချင်းသို့ |
- |
တက္ကသိုလ်မင်းမော် |
(* နှစ်အလိုက် ကောက်နှုတ်၍ သင်ပါမည်။)
Student Assessment
1. Class-Work
1.1 weekly tutorials
1.2 First test
1.3 Second test
2. Final examination
နံပါတ်(၁) မေးခွန်းတို |
(၁၀) မှတ် |
နံပါတ်(၂) အက္ခရာစဉ်မေးခွန်း အနှစ်ချုပ် |
(၁၀) မှတ် ( ၆ ) မှတ် |
နံပါတ်(၃) စကားပြေမေးခွန်းရှည် |
(၁၀) မှတ် |
နံပါတ်(၄) ကဗျာမေးခွန်းရှည် |
(၁၀) မှတ် |
နံပါတ်(၅) ဘာသာပြန် ဝါကျ(၂)ကြောင်း စာပိုဒ် |
( ၄ ) မှတ် ( ၆ ) မှတ် |
နံပါတ်(၆) စာစီစာကုံး |
(၁၄) မှတ် |
Final examination will consist of three-hour theory paper
3. Criteria for passing and failing
3.1 Performance in weekly tutorials and class-tests
3.2 Performance in the Final examination
4. Assessment
First test |
- |
10 % |
Second test |
- |
10 % |
Tutorial |
- |
10 % |
Final examination |
- |
70 % |
Total |
- |
100 % |
Pass Marks 50 marks Distinction Marks 75 marks
|